hoeveel moet je betalen om je wii te kunnen ombouwen?

En wat zijn de risicos?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik heb alleen een hardeschijf moeten aanschaffen en een spel geleend en kon hem toen software matig "omgebouwd". Simpel te doen als je googled staan er genoeg beschrijvingen.

Vanaf 20 euro dat is dan softmod.

Je kan het natuurlijk ook zelf doen. Ik heb mijn wii ook omgebouwd zelf en werkt prima en het is gratis.

Er zijn geen risico's, ik van mij voor €50 omgebouwd bij mabcom.

Op zich is het niet zo'n groot risico om uw Wii om te bouwen, alleen ik zal het niet hardwarematig doen. Dit omdat dit ten koste gaat van uw fabrieksgarantie en het chip zal uw Wii ruïneren. Wat ik heb toegepast is het Softmodden, heb hem zelf omgebouwd voor slechts 15 euro bij: www.zelfwiiombouwen.org Heb hem 6 maanden geleden omgebouwd en nog steeds geen problemen gehad!

Bronnen:
http://www.zelfwiiombouwen.org

Ik hem hem geloof ik een keer laten ombouwen voor 75 euro (wel erg duur) maar je hebt er natuurlijk profijt van dat je alle spellen gewoon gratis kan downloaden zoals ik nu ook gewoon Cal of duty Black ops heb en Modern warfare 3 ook ga downloaden, De risico's zijn uiters klein ik heb nergens van iemand gehoord dat het ooit mislukt is en het word waarschijnlijk ook door profesionele mensen omgebouwd en misschien geven ze je garantie erop als hij kapot gaat, maar reken er maar niet op dat er iets mee gebeurt gebeurt toch niet

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100