Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik heb alleen een hardeschijf moeten aanschaffen en een spel geleend en kon hem toen software matig "omgebouwd". Simpel te doen als je googled staan er genoeg beschrijvingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb er een stuk of 200 gedownload en volgens mij zat die er ook tussen ja. En online spelen kan ook gewoon. (heb ik alleen met Mario kart getest) Google anders of Wii softmod software en ik denk dat je genoeg info vind. Bestanden die ok gebruikt heb, maandje of 6 geleden, wbfs manager/wiibackupmanager/backuowii/cIOSXRev19Installer/4.3_start_pakket/23737-wiibackupmanager-0.3.7build58/modpack-v5/softmod-finish-v6. Had er het spel Lego Indiana Jones voor nodig. Of dit nog zo en met deze software kan weet ik niet. Ff via Google zoeken, moet genoeg over beschreven staan. Succes!

Andere antwoorden (5)

Vanaf 20 euro dat is dan softmod.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het natuurlijk ook zelf doen. Ik heb mijn wii ook omgebouwd zelf en werkt prima en het is gratis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn geen risico's, ik van mij voor €50 omgebouwd bij mabcom.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op zich is het niet zo'n groot risico om uw Wii om te bouwen, alleen ik zal het niet hardwarematig doen.
Dit omdat dit ten koste gaat van uw fabrieksgarantie en het chip zal uw Wii ruïneren.

Wat ik heb toegepast is het Softmodden, heb hem zelf omgebouwd voor slechts 15 euro bij: www.zelfwiiombouwen.org

Heb hem 6 maanden geleden omgebouwd en nog steeds geen problemen gehad!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik hem hem geloof ik een keer laten ombouwen voor 75 euro (wel erg duur) maar je hebt er natuurlijk profijt van dat je alle spellen gewoon gratis kan downloaden zoals ik nu ook gewoon Cal of duty Black ops heb en Modern warfare 3 ook ga downloaden,

De risico's zijn uiters klein ik heb nergens van iemand gehoord dat het ooit mislukt is en het word waarschijnlijk ook door profesionele mensen omgebouwd en misschien geven ze je garantie erop als hij kapot gaat, maar reken er maar niet op dat er iets mee gebeurt gebeurt toch niet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding