balance board aangesloten maar spel gaat niet verder ?

heb een crown balance bord gekocht en nu denk ik dat hij na veel problemen eindelijk is aangesloten.
maar nu staat er dus de hele tijd in beeld dat ik me bord op de grond moet zetten en op de power knop moet duwen nou ik gedaan.
nu gaat spel niet verder blijft er in beeld staan en weet het nu allemaal niet meer .
baal nu vreselijk van dat bord heb ik nu een miskoop gedaan en kon ik beter voor èèn van nintendo zelf kiezen of wat.
kan er alstublieft iemand mij helpen met dit probleem en zeggen wat het is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga voor de echte, ben je van alles af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat je het helemaal moet resetten(als er een reset knop op de board zit) Zoniet dan zou ik inderdaad voor het originele gaan. ik heb ook veel problemen gehad met de goedkopen versie zoals bigben en crown. Zowel bij de board als de controllers. Het zou ook aan het spel kunnen liggen dus probeer ook een andere die compatible is voor de board. succes

Antwoorden (1)

Ik heb ook net een crown binnen en krijg het ook niet voor elkaar