Wat zijn de invoer rechten voor de Ouya?

De Ouya is een game console wat in maart 2013 uit komt.
Ik wil deze graag pre-orderen de console kost 99 dollar en verzend kosten international kost 20 dollar.
Dit is een officieel product dus geen na maak of zo.

Hier is de link: http://www.ouya.tv/

Toegevoegd na 5 minuten:
Belangrijkste vergeten :P

Dus mijn vraag:
Komen er extra kosten bij als die door de douane gecheckt word?

Toegevoegd na 20 minuten:
En wat als het door de douane word gecheckt moet ik het dan daar op halen of wordt het als nog naar mij op gestuurd?

Als ik het moet ophalen waar moet je dit pakketje dan op halen?

Ik heb ook even gekeken op de volgende website: http://www.dutycalculator.com
Maar ik weet niet zeker of deze site klopt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Invoeren buiten de EU.
Tussen de 22 Euro en 150 Euro incl. Verzendkosten betaal je 21% BTW + Inklaringskosten, rond de 15 Euro.

Boven de 150 Euro betaal je 21% BTW, invoerrechten en inklaringskosten.

Toegevoegd na 5 uur:
Als de douane hem onderschept krijg je een heffing van ze.
Je krijgt de spullen gewoon wel thuisgestuurd, maar met vertraging.
Je dient direct af te rekenen aan de bezorger.
Bij UPS is het als enige mogelijk om te betalen dmv automatische incasso.