boven mijn app van bunny shooter staat een 1, hoe krijg ik dat weg?

Alle iPhone, iPad, Ipod-gebruikers kennen het vast wel. Bijv. bij de Hyves app als je een bericht hebt gekregen staat er een 1 rechtsboven in de app, maar nou is dat zo bij de betaalde versie van Bunny Shooter, maar ik zie nergens in het spel waarvoor die 1 geldt, weten jullie het misschien?
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry, knopjes zijn kapot, maar je snapt vast als je een apple product hebt dat als je bijv bijhyves een inbox hebt dat er een 1 of als er meerdere een 4 rechtsbove in de app als rood rondje met een cijfer erin, ook kan dit bij je mail voorkomen...

Antwoorden (1)

waarschijnlijk moet je hem updaten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tuurlijk niet, dan staat daar toch nooit een 1 boven in de app, maar ook al neem ik jouw advies in; er staat bij mijn appstore dat alle apps up to date zijn en als ik op itunes ga met mijn ipod in de computer staan er ook geen updates bij 'Apps'