Hoe kom ik in de dsi shop?

Hee ik heb een dsi,
maar ik kan niet in de dsi shop komen
ik krijg foutcode 291003 en ik heb al opgezocht maar ik kon nergens de uitleg vinden.
Weten jullie het?
op deze site staan wel soortgelijke vragen alleen staat het er niet bij.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een link naar de shop waar je op wilt zou handig zijn....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, gewoon op de dsi,
Daar wil ik op kunnen internetten.
Ik heb alles al gedaan
Maar ik kan die software niet dowloaden.
Ik kan nioet eens in de shop komen

Antwoorden (1)

Ik zit hier ook gewoon via wireless internet, maar kan prima op http://www.dsi.nl/ komen... Een weinig interessante site, maar het werkt gewoon. Wat is precies jouw probleem?