Kijk op vergelijk.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien kun je even kijken op www.beslist.nl
Je gebruikt de zoekfunctie, klikt het juiste product aan, en dan zie je een hele lijst met (online)winkels en hun prijzen ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij game mania daar hebben ze hem wel 2de hands liggen

Toegevoegd na 1 minuut:
En denk dat ie dan zo rond de 25 a 35 euro zit hangt er vanaf in wat voor staat het spel en de hoes is van het spel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tweakers.net
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij gamemania verkopen ze tweedehands spelletjes en kan je oude spellen inleveren.
dus als je toevallig een spel hebt liggen waar je niet mee speelt, kan je hem inleveren(+ een klein geldbedrag waarschijnlijk) en mario kart er mee halen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk op kieskeurig (prijsvergelijkingssite) maar als je zo naar de prijs kijkt kun je net zo goed een keer je wii laten ombouwen en kan je alle spellen maar downloaden die je wilt.