Zal de PS4 al wat minder duur zijn wanneer GTA V voor de PS4 uitkomt?

Hoi,

Ik vraag me af of de PS4 in de herfst (teminste als dat ook daadwerkelijk de GTA V datum van uitgave is voor de PS4) al wat goedkoper zal zijn.

Nu is ie 400 euro, zou hij dan misschien 350 of misschien wel 300 zijn? :)

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ja, want de vraag naar het product is erg groot als het nieuw is en de vraag zal kleiner worden naarmate het product ouder word, een kleinere vraag zorgt dus ook voor een lagere prijs. €100 lijkt me onrealistisch maar het zou best kunnen dat hij in de herfst voor €349,99 zal worden verkocht.

Neem anders een kijkje op sites waar ze tweedehandse producten verkopen daar heb je al een ps4 voor €200.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het ligt eraan wanneer die uitkomt. Er is een hele tijd te kort geweest aan ps4 systemen en dus zal die nog wel een tijdje duur blijven. Ik denk dat die over MINIMAAL een jaar pas goedkoper word.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jaa, dit kan zeker de vraag wordt nu al minder en dixons verkoopt de ps4 nu voor 380 euro.