Als je black ops 2 hebt verwijdert van je playstation 3 en daarna weer installeert moet je dan vanaf level 1 beginnen??

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (2)

Als je in multiplayer bedoeld, dan zal je een nieuw Playstation Network Account moeten maken, of je zal gebruik kunnen maken van de prestige mode. je wordt dan prestige 1 level 1 als je nog nooit prestige bent geweest. als je al master prestige bent zal je een nieuw PSN account moeten maken.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als u op het zelfde PlayStation account weer inlogt, zal de multiplayer statistieken zijn opgeslagen, singeplayer saves heb je waarschijnlijk samen met de game verwijderd. Dus Singleplayer zal u opnieuw mee moeten beginnen.