Nee. Fifa13 was overigens ook niet op de Wii uitgebracht, alleen op de Wii U. Naar verluid zal Fifa14 ook niet meer op de WiiU worden uitgebracht.

Wel zie ik dat Dixons - als enige grote webshop van Nederland - blijkbaar wel een versie voor de Wii in de pre-order heeft staan. Waarschijnlijk is dit een fout of weet Dixons meer dan alle echte insiders weten ;) .
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee, het komt alleen voor deze spelcomputer uit. PS3
XBOX 360
PC
XBOX ONE
PLAYSTATION 2
PS VITA
3DS
PSP