Kun je ook gewoon op MSN op de Xbox 360 slim?

Toegevoegd na 1 minuut:
Kun je ook gewoon op MSN op de Xbox 360 slim?, Als je geen Xbox live hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (5)

Mijn broer heeft alleen Xbox Live Silver (de gratis account) en ik zie hem regelmatig online op msn met zijn Xbox.
Ja dat kan dus :)
12 jaar geleden
Ja het is bijna hetzelfde als de Xbox fat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ook op de xbox360 kan het gewoon, je hebt er geen gold voor nodig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gelukkig kan dat ja!
Je kan ook beeldbellen met Kinect en binnenkort zelfs Youtube kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik geloof het wel als je maar verbonden bent met intenet gold membership heb je geloof ik niet nodig