is de hd pvr 1256 de beste versie en zit hier ook een stekker bij voor een nederlands stopcontact?

Ik wil graag weten of de hdpvr 1256 beschikt over een stekker voor het nederlandse stopcontact en of dit de laatste software bevat van hauppauge.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Helaas zit er geen Nederlandse stekker bij (http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html -> gallery -> het op één na rechter plaatje)

Al zou je dat met een stekker-adapter of iets dergelijks kunnen oplossen natuurlijk.

Het bevat niet de nieuwste software.
Er zijn nieuwe drivers beschikbaar, die wat kleine problemen in het programma hebben opgelost.
En de volgende driver is in de testfase (beta version 29207)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan dit probleem met de stekker oplossen door een universele stekker te kopen die (aangezien het een Amerikaanse stekker is) van Amerika naar Europa transmit

voor de rest weet ik er niet veel van af