Battelfield 3 of Modern warefare 3??

Ik zit erg te twijfelen tussen Battelfield 3 of Mordern warefare 3, misschien dat jullie weten wat leuker en mooiere grafics heeft.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

het ligt eraan waar je naar zoekt.
Als je gewoon lekker verstand op nul wilt knallen dan moet je zeker voor mw3 gaan.
Bij battlefield 3 daarintegen moet je kiezen of je gaat snipen of rondrennen. Er zit een tactiek achter.

Verder zijn de maps bij battlefield veel groter, dus soms kom je niemand tegen. Mw3 heeft best wel kleine maps daar verveel je je sowieso niet.

En dan heb je nog de realiteit. Ze zien er allebei heel mooi uit, maar bij battlefield moet je ook met de omstandigheden rekening houden, zoals zwaartekracht. Als je van een hele grote afstand schiet moet je boven zijn hoofd mikken om een headshot te maken.

En je hebt voertuigen bij battlefield.

Zoals je zelf denk ik wel leest is mijn advies battlefield 3
maar je moet ook gewoon filmpjes kijken op youtube en zelf kiezen.

Succes,
questioner
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thanks,,

Andere antwoorden (3)

ik ga battlefield3 doen die lijkt mij zelf leuker maar kijk anders op youtube naar trailers ofzo van de spellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ligt er echt aan wat jij zelf leuker vindt. Battlefield heeft betere graphics, maar daardoor wordt het spel niet leuker. Modern Warfare is echt voor het vlotte spelen, Battlefield ben je meestal wat langer mee bezig, strategischer etc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ík zou voor BF3 gaan. Dit is persoonlijk maar ik zal het motiveren: Battlefield spellen zijn tactischer dan de Call of Duty reeks, je werkt meer als een team samen, de maps zijn groter en bevatten bovendien voertuigen (vliegtuigen in BF3!). Call of Duty MW2 kan ik maximaal 30 min spelen, daarna wordt het heftige braindead shooter festijn me allemaal te veel... Battlefield Bad Company 2 is voor mij op dit moment de perfecte mix tussen adrenaline-momenten, rustige tactiek en teamwork.