Hoe kan ik mijn stuur voor gt5 zo instellen dat hij niet alle kanten op beweegt als ik rij?

Ik heb sinds kort de driving force gt ($88 euro) gekocht. Het blijkt dat deze genaakt is voor gran turismo 5. Als ik aan het racen ben beweegt het stuur heen en weer. Het is zo erg moeilijk om het stuur de baas tezijn als het alle kanten op draait zonder dat ik het stuur aanraak... Ik hoop dat jullie het een beetje begrijpen! Alvast bedankt :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
$88 Euro? Waar kan je zoiets verkrijgen?!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem bij mediamark gekocht :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jammer dat mij PS3 nu stuk is.

Antwoorden (2)

Oei, klinkt niet goed, misschien zet er een fout in het stuur die signaaltjes doorgeeft dat je wel stuurt terwijl je dat niet doet. Veel succes! (dan moet je trouwens een nieuwe kopen, repareren zit er dan niet in...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is de force feedback, het stuur geeft dan tegenkracht om het spel zo echt mogelijk te laten lijken. volgens mij kan je dat niet uit zetten maar wel heel laag op 1 ofzo. dit kan je bij de instellingen in gran turismo 5 aanpassen. heb ergens gelezen dat als je de adapter van het stuur niet in het stopcontact doet je geen force feedback meer heeft maar ook niet automatisch kan terugdraaien. maar ik zou het gewoon aanlaten, het is realistischer en veel leuker om zo te rijden. je went er vanzelf aan.