Wat zijn de verschillen tussen de PSP 1000, 2000 en 3000?

Picture for question
12 jaar geleden
3.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou geen psp kopen, er worden geen spellen meer voor gemaakt.
peterjbruins
12 jaar geleden
maar de spellen die er zijn vind ik leuker dan die voor de DS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan beter een playstation of xbox kopen.ik heb een psp en een ds , bijde rot dingen.
peterjbruins
12 jaar geleden
ja maar ik wil nou juist iets om mee te nemen in de auto en zo'n playstation of xbox is mij ook veel te duur
en ik heb ook een ds maar die ging al heel gauw kapot

Het beste antwoord

Hier kun je de verschillen zien tussen 1000 en 2000 en 3000
gewoon even doorlezen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peterjbruins
12 jaar geleden
ja dat is wat ik zocht

Andere antwoorden (1)

ze worden dunner en de 3000 heeft nu een microfoon gekregen, voOr de rest alles is verbeterd.