Hoe maak je nou van je PS3 een media server?

Ik download films, zet ze op mijn USB en stop die dan in de PS3, maar ik heb ook gehoord dat je vanaf je computer naar je PS3 kan streamen. Hoe werkt dit en welke bestanden zijn hier geschikt voor (.avi/MKV etc.)?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

dat kan je idd doen, dat doe je met een programma wat je download en draait op je pc (ps3 media server)
ik raad je wel aan je ps3 aangesloten te hebben op het i-net met een kabeltje op wifi wil ie nog wel flink gaan schokken cker met een hd film dit programma ondersteunt vrijwel alle extensies het programma ik te downloaden op http://www.ps3mediaserver.org/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ahah zo moet dat dus, ik heb het via windows zelf gedaan.
Ik heb ervoor gezorgt dat mijn PS3 in de lijst van gedeelde mappen staat en dan de desbetreffende map op "delen" gezet en inderdaad ik zie de mappen die ik deel op mijn PS3 maar alleen muziek en foto's, geen films.
Mijn films staan bijvoorbeeld op de andere HDD (:D) maar die kan ik niet delen en om elke keer de films te verplaatsen naar de map die ik wel kan delen kan ik ze even goed op een USB zetten.