ALS ik op de PSP FIFA 11 speel kan ik de spelers niet laten lopen en blijven ze stil staan hoe kan ik ze laten lopen?

Als ik met fifa 11 op mijn psp speel lopen de spelers van mij niet en blijven de spelers stil staan hoe kan ik ze dan laten lopen? Heb Met die draai knop en die Pijltjes geprobeert maar er komt geen beweging. Hoe kan ik ze laten lopen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ze lopen automatisch mee , je kan in het spel boekje lezen hoe je andere spelers druk kan laten geven of besturen en anders hopen op fifa 12 op de ps3 lopen de spelers van zelf mee maar druk zetten moet je dan zelf doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet echt wat ik zoek en ik heb het spelboekje niet bij de hand. Het is ook voor de psp en Snap er ook niet echt veel van.