Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan je op een nintendo ds lite ook spellen spelen van een nintendo 3ds?

Ik heb gehoord dat je op een nintendo 3ds de 3D functie kan uitzetten. Dus vraag ik me af of je een 3ds-spel ook niet gewoon kunt spelen op een nintendo ds lite.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag is vandaag al gesteld, nee dus: http://www.goeievraag.nl/vraag/elektronica/spelcomputers/spelletjes-3ds-dsi-xl.392910

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Nee, dat gaat niet. Het kan wel andersom. Nintendo DS Lite spellen kunnen wel op een 3DS
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee tenZij anders aangegeven op de verpakking
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat kan helaas niet, want dat ondersteunt je spelcomputer niet. Volgens mij past een 3d-spelkaartje niet eens in het vakje waar je spellen in doet. Een 3d-spel heeft aan de zijkant een uitsteeksel zodat ze alleen in de 3ds kunnen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
er zijn verschillende reden waarom dit niet kan:
- de ds pad kan 8 kanten op en die van de 3ds heeft die zelfde + een 360 graden pad , deze pad's hebben alle bij andere functies in het spel
-de card past niet in de cardingang van de ds
- de ds ondersteunt geen 3D beelden

er is een 3ds emulator maar ik weet niet waar je die kan vinden en ik weet ook de 3ds roms niet te vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding