Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ps3 doet het niet, help!!!

mijn ps3 doet het niet op de tv van mijn oom' is een redelijk oude tv maar toch op mijn oude tv doet hij het ook, ik sluit hem gwn met scart aansluiting aan en doet het gewoon niet. Krijg gewoon geen beeld op me tv. Hoe kan dit???

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
675

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Misschien heb je niet op de juiste zender gekeken?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien heb je hem op de verkeerde "zender" van je tv. Sluit hem even op een andere tv aan. En brand het lampje wel van de PS3? Misschien is de scart kabel wel gewoon kapot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
druk de powerknop 10 tellen in en druk hem dan aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik had hetzelfde en toen deed hij het weer :)
als je een spel illegaal gedownload heb en als de PS3 er dan achterkomt doet je PS3 het ook niet meer..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan zijn dat je de instelling per ongeluk van SCART op HDMI heb verandert. Druk dus idd 10 seconden op de aan en uit knop en als het goed is gaat je PS3 dan bij de reset kijken met welke snoeren die is verbonden. Als je em dan weer opstart heb je wel beeld.
Als dat niet werkt ga naar een winkel en koop een nieuwe scart kabel, of als je genoeg centen hebt, een full hd tv en een HDMI kabel ;D
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding