Is het slim om (nu) de 3DS te kopen?

Ik ben een echte Zelda-fanaat, en dan kan ik de nieuwe game dus echt niet missen. Vroeger speelde ik het spel altijd op de Nintendo 64, en veel mensen vinden het het best Zelda-spel, waaronder ik. En wanneer ik die reclame zie word ik helemaal gek. :p Kortom, ik moet het hebben. Maar ja, dan heb je natuurlijk wel een Nintendo 3DS nodig. Er zijn ook andere spellen voor de 3DS die ik dan wel zou kopen. En bovendien zag ik bij www.bol.com dat als je nu een 3DS + spel koopt, je gratis een pakket t.w.v. €19,99 met hoesjes en stylussen enzo krijgt. Dat maakt het voor mij dan nog aanlokkelijker.
Aan de andere kant heb ik veel verhalen gehoord over dat die spelletjes raar doen enzo, en dat zo'n ding snel kapot gaat. (Ik weet trouwens niet of dat echt zo is) Bovendien is alles bij elkaar best duur. Ik bedoel, 3DS en 1 spel is al €400,-... Dus vroeg ik me af of iemand hier het weet. Misschien zijn er mensen die er een hebben, of iemand kennen die er een heeft? Thanks.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een 3ds en 1 spel kosten zéker geen 400 euro samen hoor...

Het beste antwoord

Wil je nu een 3ds kopen omdat er leuke spelletjes voor zijn of gewoon omdat ie zelf leuk is?

3ds kan 3d spelletjes, 3d fotos, geluiden (muziek) bewerken, fotos bewerken, een mii personage,...

Hij is wel het geld waard, maar zoek eerst eens uit waar hij het goedkoopste is. Nu is er korting, als je hem niet koopt zou ik wachten tot de kerstkorting dus je moet wel beslissen. Heb je geen vriend/vriendin die er één heeft? Je kan er dan eens over vragen of meer proberen.

Dat hij snel kapot gaat ligt er aan hoe je hem behandelt, als je hem steeds laat vallen natuurlijk wel. Als ie zomaar kapot gaan, wel dan heb je toch de garantie (meestal 1 of 2 jaar)?

Denk er eens goed over na. Als je weet dat je er na een jaartje niet meer op zal spelen, zou ik hem niet kopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Wou hem eerst ook zo graag hebben, maar heb nu een fiets EN een nieuwe smartphone gekocht. Dus je kan veel doen met die 250 euro, de keuze ligt bij jou :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik speel wel heel lang op zo'n ding. Speel nu namelijk nog op de eerste DS. Anyway, ik denk dat je wel gelijk hebt. Op de wii heb je ook zelda spellen en die is veel goedkoper. Ik kijk nog wel.

Andere antwoorden (5)

Heb zelf een nintendo 3DS uitgeprobeerd maar vind er niets aan omdat ik geen 3D kan zien ... Dus ik zie geen verschil
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook uitgeprobeerd, en ik zag het wel. Bovendien kun je 3D ook uitzetten. Maar ik bedoel eigenlijk of het het echt waard is om hem te kopen.
Ik vind de 3ds ook erg vervelend om naar te kijken, krijg er snel hoofdpijn van. En voor je het weer is er alweer een nieuwe ds uit (zijn er nu ondertussen al 4 of 5 geloof ik, zelf heb ik 3dsi) ik zou het erbij laten en een xbox360 kopen;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
*Dsi heb ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
xbox heb ik al.
Ik zou hem ook niet kopen. Het is duur, té duur. Ook de spellen zijn heel duur. Ook het scherm is vaak niet echt mooi. Ook de ontwikkeling is nu in volle gang, dus als je hem uberhaupt wil zou ik hem over een paar maanden kopen. Ook kun je erg koppijn van krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou het niet kopen, misschien word het ergens anders veel goedkoper.
Hij is ook nog eens €250,00 euro!!
Die Nintendo makers worden gewoon verslaafd aan die gekke Nintendo Spelcomputers!
De ene keer maken ze een 3DS de andere keer maken ze een 4DS!!
Ze zijn gewoon gek dat ze zoveel spelcomputers maken.
Ik word er gewoon gek van.
Ik zou het otch niet beter kopen het is niks waard, eventjes spelen, en hij gaat weer de kast in.
En je moet ook nog eens die spelletjes kopen.
Gewoon waardeloos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toch*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ok maar hoe meer je maakt. Hoe meer de mensen denken van:"wow dat is gaaf die moet ik echt hebben.
Bij de eerste ds dachten ze van wow, 2 schermen,
Bij de ds lite dachten ze wow veel beter licht,
Bij de dsi dachten ze wow fotos
Bij de dsi xl dachten ze wow supergroot beeld.
En bij de 3ds denken ze wow 3ds zonder bril.
Ik ken zat mensen die ze alle 5 hebben alleen omdat ze het elke keer een klein beetje beter maakten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet zeggen dat het bij niet zomaar de kast in gaat. Ik speel nog op de allereerste blok-DS, dus... :p
Kijk, je moet het natuurlijk wel zelf weten maarja Ik ben ook zelda fan maar ik vind het dan wel Zonde om zoveel geld uit te geven. En je hoort ok best veel mensen over d die niet fijn is of dat ze hoofdpijn Krijgen. En kan je hem anders niet 2e hand koPen dat is een stuk goedkoper.