Geluid van playstation doet het niet

Kan iemand mij misschien uitleggen hoe het kan dat het geluid van de playstation 3 het niet doet over de boxen die aan gesloten Zijn op de versterker. Ik heb alle kabels aangesloten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

het is handig om je geluidsuitvoer even teveranderen op je ps bij geluidsopties
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of je er nog steeds mee zit maar ik heb dat ook gehad. Om dat op te lossen ga je naar [instellingen] > [geluidsinstellingen]> [ meervoudige audio-uitvoer ] kies [ aan/uit ]