hoe werken de klassementspunten in fifa precies?

Ik wil graag weten hoe de online klassementspunten van fifa 11 in het online wedstrijden systeem precies werken. Kan iemand dit goed uitleggen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Nou als je 1 tegen 1 speelt, krijg je bij een overwinning ongeveer 30 tot 60 punten. Maar dat kan er ook aan liggen hoe je speelt.

Als je verliest, gaan er rond de 20 tot 40 punten vanaf. ligt er ook aan hoe je speelde, als je goed speelde en in de verlening verliest gaan er maar tien puntjes af.

Bij 100 punten ben je niveau 1, en zo gaat het maar verder. Maar dit kan verschillen omdat ik bij 2500 punten, een niveau van 18 heb.
Bij een gelijkspel blijven je puntaantallen ongeveer hetzelfde, ligt ook weer aan hoe je speelt.

Hoop dat ik je hiermee heb geholpen ;)