Ik ben in het bezit van een zwarte Wii en voor zover bekend zijn er soms hooguit verschillen in de firmware versie. Maar dit kan ook het geval zijn tussen twee witte Wii's. Op de kleur zou ik dus niet afgaan. Wel heb ik begrepen dat de nieuwere versie Wii's beter beveiligd zijn tegen gekraakte DVD's, omdat er een ander type DVD unit in zou zitten. Kraken zou dan niet moeilijker zijn, maar het lezen van zelf gebrande schijven is onmogelijk geworden.
Op de Nintendo Wii’ s met de nieuwe D3-2 drive chip werken backups op een DVD’ tje niet, je zal dan een USB oplossing (harde schijf) moeten gebruiken.
Ook zou het systeem niet gemakkelijk terug te brengen zijn naar de originele situatie van voor het kraken. Het kraken zou dus ook met de nieuwere firmware wel mogelijk, - maar ingewikkelder zijn (softmodden).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Nee, geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol, nee geen verschil (de antwoorden zijn niet drie keer hetzelfde ofzo;)
Enigste grote verschil dat er ooit zal zijn is dat men bijvoorbeeld een liever krijg of gratis weggegeven word. Ook is de zwarte wat minder geproduceerd dan de witte lijkt mij. Maar over het algemeen is er geen verschil.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De witte wii is er eerder gekomen dan de zwarte dat is het enigste verschil :)