Waarom reageert mijn Wii trager?

Mijn Wii doet het goed ( ik heb hen 2 weken ofz ) maar nu heb ik hem meegenomen naar mijn vader, en nu reageert hij slomer. Hier hebben we wel breedbeeld tv en thuis niet. Wat kan ik eraan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk staat je ontvanger van je Wii Remote te ver weg of dat je kabel van je voeding er niet helemaal goed in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je Wii is aangepast om gedownloade spellen te kunnen spelen (illegaal) kan hij ook trager worden. Ik heb gehoord dat dit probleem ook pas na een tijdje kan optreden. Weet niet of je heb hebt laten aanpassen?