Ik heb een PS3 en minder dan 500mb geheugen is er een manier voor meer geheugen te krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja bestanden wissen, of een andere HDD inbouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar dan moet je de HDD wel formateren, anders kun je er niks mee doen :*(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat zal altijd in elk systeem moeten waar je een HDD in doet. Dus ik snap de intentie van je reactie niet helemaal.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De PS3 accepteerd alleen NTFS en geen Fat32 volgens mij, dat bedoeld diegene waarschijnlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De PS3 accepteert geen NTFS maar alleen FAT32 als externe HDD, ik had het echter over inbouwen. Dan wordt een speciaal filesystem gebruikt.

Andere antwoorden (2)

Dingen verwijderen is de enige manier.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of je laat daar een sterkere geheugen inbouwen