Op mijn ipod op hyves is de bovenste balk opeens weg. ik heb iets gedaan maar weet niet wat? hoe los ik dit op want ik kan nu nergens meer heen??

vraag zegt het al ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Probeer het even door de app te verwijderen en weer op nieuw erop te zetten. Dit helpt meestal wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe je het kunt oplossen, maar ik weet wel als je gewoon op die knop drukt (de enigste die op de ipod zit) Dat je gewoon naar zo te zeggen bureaublad gaat en als je dan weer internet op start is het misschien weg?
Misschien werkt het??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien helpt het als je je ipod opnieuw start