Nog steeds 1 maand gratis Xbox Live

Is het nog steeds zo als een account maakt op de Xbox dat je de eerste maand gratis Xbox Live krijgt? Zo ja waar moet ik dit aanmaken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Da gaat inderdaad. Je Xbox slaat wel echter je IP adres op zodat je dit maar 3 of 4 keer kan doen (anders kon je elke maand een ander account aanmaken en gratis Xbox Live krijgen). Als ik een nieuw account aanmaak, krijgt die geen gratis Xbox Live meer, omdat mijn IP adres al 3 accounts heeft (die ik naderhand gewoon verwijder).

Als het de eerste keer is dat je je xbox opstart, dan doet die dat vanzelf. Anders zou ik zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=0jYSi1uOBUA

of op deze site: http://www.xbox.com/en-US/live/joinlive

voorwaarde: je moet wel msn hebben
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja daar heb je nog steeds recht op volgens mij krijg je daar een code voor
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat kan nog steeds.
Je kan het op 2 manieren doen:
1. Maak een account op je xbox. Kies dan voor de optie join xbox live. Volg de stappen en kies bij abbonementvorm voot xbox live silver. Zodra je die accepteerd staat er dat je 1 maand gratis gold hebt.
2. Ga naar www.xbox.com en klik rechtsboven op aanmelden en volg wederom de stappen. Recover daarna de gamertag op je xbox.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je krijgt meestal 3 gratis 1 maanden accounts. moeten wel verschillende zijn je kan er niet op 1 doorgaan voor 3 maanden. der was zelfs eerst een glitch dat je onbeperkt gratis accounts had. weet niet of deze nog steeds werkt.

zal wel voor je kijken en dan geef ik een tut.