Wat is de laaste need for speed waar je je eigen auto's kunt tunen?

Ik weet dat de laaste need for speed, hot pursuit heet, maar daar kun je je eigen auto's niet tunen. Weten jullie mischien antwoord?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Elk spel van NFS kan men een auto tunen.

Het beste antwoord

Shift 2 Unleashed

PS: shift 2 heet geen need for speed meer... maar gewoon Shift 2 Unleashed
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is het wel van de need for speed serie of van EA? Bedankt trouwens voor het antwoord.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de nfs serie is door EA gemaakt xD ja alleen maar de naam is verandert, het is trouwens de opvolger van NeedForSpeed Shift