Xbox live werkt niet?!

Ik heb pas een xbox live slim 250gb gekocht + homefront, daar zat battle code bij heb ik in gevoerd maar xbox live doet het niet? Er komt te staan dat ik op dit profiel niet online kan en dat ik iets moet wijzegen

Ik heb al Test xbox live connection dan staat er:

Xbox 360 - Mijn netwerk en dan z'n geel uitroepteken - internet - xbox live

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.3K

Antwoorden (3)

Is de Xbox nieuw? Zo ja, heb je een 18+ of een minderjarig account aangemaakt? Met een minderjarig account kan je volgens mij niet op Xbox live, je zult dus een nieuw 18+ account aan moeten maken of een tweede account met oudersrechten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat ik denk:

- Of je hebt nog geen live abonnoment gekocht zodat je online kan gaan. maar aangezien het gele uitroepteken:
- je xbox kan geen connectie maken met jouw netwerk. want je hebt je xbox net gekocht, maar heb je je xbox aan een netwerk gekoppeld? misschien helpt dit je: http://support.microsoft.com/kb/907602/nl
als het dat niet is, weet ik het ook niet. succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hehe... Jij gaat zo te zien voor de dubbele punten! :-p
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
eh.. ik snap het niet:P
De battle-code is geen xbox-live code het is tegen het tweedehands doorverkoop je moet die code invoeren ook al heb je xbox live.