Hoe wordt ik lid van PlayStation plus?

Met het welcome back pakket krijg je 30 dagen gratis, hoe activeer ik dat? Want er is best wat vette content wat ik dan voor een schijntje krijg :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

dat kun je nu al aanschaffen. Dat doe je door playstation store te openen en daarna klikken bij etalage welkom back. En dan als laatste bij welkom back op playstation plus klikken. Dan natuurlijk aanschaffen als je dat wilt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je moet nog even geduld hebben. Ze zijn laatste testen aan het uitvoeren voor ps+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze weten nog niet precies wanneer, maar binnen nu en een week ongeveer kan je gebruik maken van 40 dagen gratis PlayStation Plus (ze hebben 10 dagen extra gegeven voor het extra wachten schijnt). Dan kan je alles doen wat een PlayStation Plus member ook kan. Het schijnt wel dat je alleen alle content uit mei kan downloaden, maar hier is nog onzekerheid over.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord!
Je kunt met ps+ ook complete games downloaden, verdwijnen deze weer als je ps+ afloopt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier was eerst wat onduidelijkheid over, maar je mag ze gewoon houden als het goed is. Je kent Home wel toch, van PlayStation? Daar krijg je bijvoorbeeld een extra map of zo als PS + member en die heb je niet meer nadat je memberschap is afgelopen.
Als ik naar de titel kijk, denk ik wacht tot het is afgelopen en koop het, maar nadat ik de vraagbeschrijving las werd het me duidelijk, het schijnt dat als het weer ONLINE is, het meteen ingaat voor alle mensen, mensen die al PSN+ hadden voor de hack krijgen 60 dagen, jullie krijgen als het goed is 30 dagen, misschien dat Sony nog zo aardig is om er nog wat extra bij te geven.

Met PSN+ kan je games downloaden, maar er zijn natuurlijk nogsteeds games die geld kosten, dus niet alles is Gratis.

Ze zijn PSN nu nog aan het testen, eergister is ie al eventjes online geweest maar meteen er weer afgehaald, maar er zijn daarbij geen dagen verloren gegaan van leden. Ze gaan er vanuit om het eind van deze week weer helemaal online te krijgen, maar wanneer "eind van de week" is, is niet bekend, het kan morgen zijn, maar ook volgende week Donderdag bijvoorbeeld, maar dat zijn ook nogsteeds speculaties over..

Gr, Martijs