Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heletijd als ik gta 4 speel komt er na 1 minuut een foutmelding en valt het spel uit

Toegevoegd na 31 seconden:
hoe moet ik dit oplossen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
777
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik je veel cheats?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee heb ik nog nooit gedaan

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Om mogelijk beschadigde cd's toch optimaal te laten werken ,bestaat dé optie om dat probleem te omzeilen. Alles ,wat op Uw spel cd staat als een iso bestand op een cd branden. PowerIso is namelijk mede handig,omdat het (vrijwel altijd) gelezen kan ,worden ..ook als er krasjes op de cd zitten. Verder is het verstandig,om eens een fikse reiniging van de hardware uit te voeren ( fysiek dan wel te verstaan )Power
Iso is hier uitermate geschikt voor en anders kiest U voor een ander programma.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 38 seconden:
http://www.gratissoftware.nu/downloaden/poweriso.php
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

controleer je ps2 of ps3 wat je ook gebruikt eens op stof, misschien kan hij het niet meer goed lezen door stof op de laser.
het kan ook zijn dat je cd beschadigd is, veeg hem eens voorzichtig af, want vuil is ook nog een optie

Toegevoegd na 39 seconden:
je console controleren op stof doe je door hem open te draaien, dus let goed op waar je de schroefjes laat enzo
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding