Waarom valt zo nu en dan de controller van de xbox one met een volle batterij uit?

Ik heb van vele mensen begrepen dat zij hetzelfde probleem ervaren. En het ligt niet aan de batterij/accu.

5 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (1)

Heb zelf geen last van dit probleem, gebruik al bijna drie jaar dezelfde controllers. Heb je misschien batterijen die minder krachtig zijn? Beste is uiteraard gewoon Duracell. Anders is het enige waaraan ik kan denken dat er misschien een stoorzender tussen de Xbox en de controller zit (kan bluetooth zijn, een WiFi Range extender, etc)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
popeye
5 jaar geleden
Ik heb een officiële xbox accu erin. Hij wads splinternieuw en aan de accu ligt het niet