Weet niet of dit klopt(las dit zojuist):
Een R4 kaart is illegaal in België.

Ze komen daar bij ons in de winkel ook vaak naar vragen

Ps: in Nederland is het niet illegaal *hint*

Maar de kans bestaat ook dat je DS het niet gaat herkennen. (Nintendo heeft sinds ze dat weten en soort beveiliging er op gezet).
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij in NL ook hoor, je kunt ze alleen nog maar van 'buitenlandse' sites afhalen (al zijn die volledig nederlandstalig). Ik heb die dingen overigens altijd online gekocht.
Er zijn zelden vaste R4 winkels daarom is het verstandig om online te kopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die zou ik inderdaad online kopen, het klopt ook dat de beveiliging van de nintendo ds steeds beter word, Wat voor ds heb je en als dat een nieuwe is zou i ook de nieuwste (vaak ook duurste) r4 kaart kopen dan moet het lukken.

Veel succes