Hoe lang ben je bezig met Max Payne 3?

Het lijkt mij een hele vette game, maar ik vind 50 euro wel een beetje duur voor een game die b.v. maar 5 uur duurt. Daarom zou ik graag willen weten hoelang je met de campaign bezig bent.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K
Ritsuka
11 jaar geleden
Ligt aan jezelf. Diablo 3 heeft bijvoorbeeld een speedrun record van 5 uur, maar ik ben al dagen bezig omdat ik alles explore en alle sidequests wil doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja snap ik, max payne is linear dus sidequests zijn er niet, ik wil er ook niet als een malle doorheen knallen, ik speel dit soort spellen meestal op normal of difficult.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je moet een beetje op internet rondkijken of naar Media Markt gaan. Daar vind je het al snel voor 40-45 euro en een paar vestigingen van de Media Markt verkopen Max Payne zelfs voor 33,-.

Het beste antwoord

Volgens deze pagina is de gemiddelde speeltijd 12 1/2 uur, maar ik weet niet precies hoe nauwkeurig dat cijfer is: http://www.gamelengths.com/games/playtimes/Max+Payne/
Kimath
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankjewel!

Andere antwoorden (2)

Heb hem uitgespeeld, en ik gok hem op 8 uurtjes ofso misschien iets meer ? Maar die game is zoooo vet, je gaat hem geheid vaker spelen en desnoods speel je de multiplayer die verrassend goed is. Je krijgt zeker waar voor je geld :D
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het ook niet precies, ligt eraan hoe jij gamed...
Ik hou ervan om veel rond te lopen, geheime plekjes te zoeken e.d., maar ook doe ik m'n best om allerlei (gekke) trofeeën (of iets dergelijks) te winnen.

Met die wetenschap kan jij bedenken of het een spel is met 17/18 uur aan speeltijd, of juist een spel met 10 uur speeltijd omdat je iets minder graag challenges wil halen voor trofeeën enzo.

Al vind ik zelf 50 euro nog idd wel iets teveel, maar als de portemonnee het had gered...!