Bij flight simulator x zijn amper landschap dingen te zien, hoe komt dat

Ik heb net flight simulator x gekocht maar als ik de free flight mode ga doen en ik bijvoorbeeld schiphol kies als lucht haven zie ik alleen maar het asfalt en de verkeerstoren soms ook nog een vliegtuig maar daar dat was het. ik zie ook geen auto´s rijden of bomen of huizen of gebouwen die je normaal wel ziet bijvoorbeeld bij filmpjes op youtube.

Verder als ik geparkeerd sta bij een gate (waar normaal een gate moest staan) wil ik achteruit door versleept te worden door zo'n auto, dan moet ik op shift+p drukken en dan ga ik achteruit zonder dat een auto mij duwt.

Dit geldt overigens niet alleen voor schiphol maar alle vliegvelden zijn anders.

Nu is mijn vraag: hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

In het beginscherm kun je bij settings instellen hoe gedetailleerd je het spel wilt zien. Let op: het kan je pc aanzienlijk trager maken als je alles op zijn hoogst zet. Ps kijk niet naar het pijltje op je foto die ik heb bijgevoegd.

Toegevoegd na 2 minuten:
Sorry ik bedoel; kijk niet naar het pijltje die op de foto staat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ik heb geen ervaring met flight simulator x,

wat ik wel weet is dat er bij de meeste games een optie menu zit waar je een balkje kan verschuiven tussen detail/performance. dan werkt het zo dat als deze helemaal aan de kant van de performance staat er erg weinig details zichtbaar zijn maar het programma wel erg snel werkt (misschien is dit bij flight simulator x een standaard instelling of heb je dit per ongelijk ingesteld)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat voor videokaart heb je? Als je kaart niet sterk genoeg is kan het beeld verminderd doorkomen. Kijk wat je spel nodig heeft en kijk dan wat je zelf hebt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat jij op YouTube ziet is niet alleen maar flight simulator, maar ook een aantal plugins daarvoor. Kijk naar de beschrijving van de film voor de namen en download die!