me ps3 geeft zwart aan ik heb beneden aangesloten met hdmi en nu doet die het niet meer boven met avmultie scart

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Gewoon resetten dan is je probleem opgelost
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je had hem dus boven eerst op een analoge tv met Scart aangesloten en nu op HDMI geswitch?
Zo ja, dat detecteert hij in de eerste instantie niet vanzelf maar moet je in jouw geval de PS3 uitschakelen en de aan/uit knop 5 seconden ingedrukt houden totdat je een dubbele piep hoort.

Daarna zal hij zeggen dat hij HDMI gedetecteerd heeft en gaat het vanzelf. Dit beeld ziet er nog analoog uit maar na op ja gedrukt te hebben niet meer. Dan kan je ook nog je geluidsinstellingen wijzigen als je bijv. een 5.1 geluidsset hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Klopt
Je moet in de instellingen ook omzetten dat je van HDMI naar scart geswitched bent, weet zo ff niet meer welk menu precies maar even opzoeken. Dan zou ie het gewoon moeten doen daarna
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gaat moeilijk als je zwart beeld hebt, en om nou alles weer na beneden te slepen..
Antwoord van woooods is makkelijkst en t snelst