Hoe kun je een ring of death opzettelijk krijgen? Op xbox 360?

Ik hoef geen adviezen dat het wordt afgeraden, maar echt feitelijke antwoorden graag. :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom zou je dat ooit willen xd ? Voor gratis spellen ofso dat je je xbox opstuurt ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze merken dat het expres is kan je fluiten naar je garantie...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is dat dan? Ik heb er nog nooit van gehoord.
Cryofiel
12 jaar geleden
Ik had er ook nog nooit van gehoord, maar een korte zoektocht op het Internet leverde binnen enkele seconden het antwoord. Zie bijvoorbeeld http://en.wikipedia.org/wiki/Xbox_360_technical_problems . Of één van de vele andere links over dit onderwerp.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou me broer had beloofd dat we een ps3 zouden kopen als we weer die ring of death krijgen, En ik wil een ps3
Kimath
12 jaar geleden
Wel erg dom dat je daarom een goed werkende console wilt slopen..

Antwoorden (2)

Je XBOX omdraaien terwijl hij een disc aan het afspelen is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat serieus zo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan sloop je denk ik alleen maar de schijf
De koelopeningen afdekken met een handdoek