Welke Nintendo DS FlashCard is de beste ?

Ik ben van plan een flashcard aan te schaffen om spellen mee te spelen op mijn DS.
Welke flashcard is nou het beste ?
Ik heb een first gen Nintendo DS, dus geen lite.

Ik heb gehoord dat de R4 kaart een afrader is aangezien deze niet meer geproduceerd wordt, dus geen nieuwe updates en er alleen maar clones nog verkrijgbaar van zijn

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik had zelf de dstt kaart en die is me erg goed bevallen. Ik heb uiteindelijk de overstap gemaakt naar de dsi en daar werkt hij niet. Daar heb ik de acekard2i voor gehaald, deze werkt ook op de andere dsi-en...dus mocht je ooit overwegen om naar de dsi te gaan kan je beter op voorhand de acekard halen. Ik heb de mijne gehaald bij yagoda.nl.

Mijn kinderen hebben deze dstt kaart. Bevalt erg goed

ikzelf gebruik een Edge Flashcard. Daarmee kan je tot 32 GB aan spellen EN muziek opgooien. geweldige muziek kwaliteit. alleen is die DS een beetje groot om als IPOD mee te nemen :-)

Allebei mn broertjes hebben een DSTT kaart en daar is niks mis mee een vriend van me heeft een R4 kaart en die zijn ook idd niet meer in productie en de snelheid valt tegen het enige bij de DSTT is dat de spellen in het begin af en toe vastlopen maar als je ze een paar keer hebt geopend doet het alles wat het zou moeten ;) muziek en video is ook goed alleen video is natuurlijk niet zo' n hoge kwaliteit

ik heb een ttds/r4 en die doet het opzich wel goed, je kunt er een kopen op www.bigdennis.nl

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100