Welke Nintendo DS FlashCard is de beste ?

Ik ben van plan een flashcard aan te schaffen om spellen mee te spelen op mijn DS.
Welke flashcard is nou het beste ?
Ik heb een first gen Nintendo DS, dus geen lite.

Ik heb gehoord dat de R4 kaart een afrader is aangezien deze niet meer geproduceerd wordt, dus geen nieuwe updates en er alleen maar clones nog verkrijgbaar van zijn

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.9K

Het beste antwoord

Ik had zelf de dstt kaart en die is me erg goed bevallen. Ik heb uiteindelijk de overstap gemaakt naar de dsi en daar werkt hij niet. Daar heb ik de acekard2i voor gehaald, deze werkt ook op de andere dsi-en...dus mocht je ooit overwegen om naar de dsi te gaan kan je beter op voorhand de acekard halen. Ik heb de mijne gehaald bij yagoda.nl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Mijn kinderen hebben deze dstt kaart.
Bevalt erg goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wij hebben hier een R4 en die draait prima. Maar wellicht hebben wij alleen oude spellen erop draaien.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik ook een R$ en bevalt prima en spellen zoals GTA kan ik ook spelen. Het mooie van online is dat mensen altijd wel een patch uitbrengen voor als je iets niet kan spelen.
ikzelf gebruik een Edge Flashcard. Daarmee kan je tot 32 GB aan spellen EN muziek opgooien. geweldige muziek kwaliteit. alleen is die DS een beetje groot om als IPOD mee te nemen :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Allebei mn broertjes hebben een DSTT kaart en daar is niks mis mee
een vriend van me heeft een R4 kaart en die zijn ook idd niet meer in productie en de snelheid valt tegen het enige bij de DSTT is dat de spellen in het begin af en toe vastlopen maar als je ze een paar keer hebt geopend doet het alles wat het zou moeten ;)
muziek en video is ook goed alleen video is natuurlijk niet zo' n hoge kwaliteit
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoontje en dochter hebben de R4 III SDHC kaart. Is in het Nederlands ook nog. Kan tot 32GB micro-SD kaartjes aan. Ik heb nog geen enkel probleem ermee gehad, werkt prima. Dus ook voor muziek (mp3) en films (dpg). DPG films maak je door het origineel te converteren met het programma Super.
Website: http://www.erightsoft.com/SUPER.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.dealextreme.com/products.dx/top.sellers

op deze site kan je ze reeten goed¨koop !!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zelf heb ik een R4 kaart, en mijn zusje ook. Behalve dat het laden van het spel íets langer kost volgens mij, is er niets mis mee, en zijn we allebei hardstikke tevreden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De R4 blijft een uitstekend kaartje, ik gebruik deze al best een tijd in mijn DS. Hij is overigens te krijgen voor €20 op www.koopjegadget.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb een ttds/r4 en die doet het opzich wel goed, je kunt er een kopen op www.bigdennis.nl
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb zelf een m3 ds Real kaartje. Die doet het erg goed en is makkelijk in gebruik. Je moet alleen uitkijken met klonen, want die zijn niet goed.

Misschien is deze site wat voor je:
www.ndss.nl

Toegevoegd op 14-05-2009 18:13:45
Ligt er ook aan hoeveel gig je wilt gebruiken want niet alle kaartjes kunnen alle gig's aan. Ik zelf heb 2 en 4 gig.