Ik heb een wii, maar als ik speel komt er: De disk kan niet worden gelezen.....Heeft iemand hier verstand in?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K

Antwoorden (2)

Dit antwoord klinkt echt hardstikke stom, maar weet je zeker dat je de disc met de goede zijde aan de goede kant hebt ingevoerd? Wat ook nog mogelijk is is dat je laser in de wii beschadigd of een beetje bevuild is. Je kan daar instructiefilmpjes op youtube opzoeken om dat op te lossen, je kan in zo'n geval ook een laser cleaner of zo iets bij nintendo kopen. meer hierover vind je in de handleiding van je wii. Wat natuurlijk ook mogelijk is is dat de disc beschadigt is. dat kan je lezen in het antwoord bovenaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het kan dat het komt omdat er krassen op zitten
ik had weleens dat een spel niet opstarten op mijn ps3
toen had ik hem even gewassen onder de kraan (als je dat doet moet je hem wel weer afdrogen)