Mag een bedrijf (Alternate) weigeren om een product te laten retourneren?

Ik heb een moederbord gekocht bij Alternate op 10-10-2014, ik heb hierin een verkeerde processor geforceerd en heb hem dus geretourneerd. Er bleek dus schade te zijn en ik ben ermee akkoord gegaan dat de schade aan mijn kant lag en dat hun hem nu gaan repareren, echter mag ik mijn product niet meer retourneren na de reparatie voor mijn geld terug. Het bord moet nog gerepareerd worden maar we zitten nog binnen de 14 dagen termijn, en om te retourneren moet alles teruggedraaid worden en het product zou na de reparatie toch gewoon weer goed zijn. Aangezien ze het product al 4 tot 5 dagen in handen hebben ben ik bang dat ze het product gewoon laten liggen in hub pakhuis totdat we de 14 dagen overschrijden. Ik hoop dat er een manier is dat ik al mijn geld terugkrijg, heb er in ieder geval veel van geleerd.

Als het allemaal niet lukt moet ik de GA-Z87x-ud3h zelf verkopen, maar deze heb ik gekocht omdat die goed in mijn build paste dus weet niet of dat andere mensen hem wel willen hebben.

Alvast bedankt, ik ben nog jong en heb nogal spijt van deze aankoop.

Koen

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik denk dat je blij mag zijn dat het bedrijf zich zo coulant opsteld. Je koopt een product, maakt het stuk en dan wil je na retourneren je geld terug. Zo werkt het natuurlijk niet.

Antwoorden (1)

Zodra er schade is aan het product valt het niet meer te retourneren. Ook al repareren ze het product , zou jij een moederbord willen dat iemand anders stuk heeft gedaan en al gerepareerd is ? Je geld zal je enkel terug zien als je het zelf verkoopt