Helaas heeft het spel tetris geen eindbaas. Het spel gaat oneindig door tot je game over bent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger op de Nintendo gameboy (de eerste) kreeg je als ik me niet vergis een smal raketje als je 100 000 punten haalde en een breed raketje als je de variant op het spel haalde waar je al begon terwijl het scherm al hoog gevuld was met blokjes.
Dat noemden wij de eindbaas en waren trots als ons raketje opsteeg. Daarna met tetris niet meer geZien.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie ouwe tijd!
ik heb tetris oneindig vaak gespeeld maar ben nog nooit een eindbaas tegen gekomen wel zo lollige raket bij de eerste tetris bij een bepaalde score en level op de oude gameboy
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer maakte me altijd wijs dat er een eindbaas was maar na veel proberen ben ik er helaas achter gekomen dat er geen eindbaas is bij tetris
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt echt ontzettend veel filmpjes op internet waar mensen meerdere verschillende soorten tetris uitspelen.

zie deze http://www.youtube.com/watch?v=jwC544Z37qo

je hebt alleen erg veel soorten tetris gehad in de loop der jaren. dus zoek je eigen versie op youtube bijvoorbeeld en je komt er vast wel achter.

filmpje is wel echt maf trouwens! Op het begin denk je mwa, gaat wel snel, maar op het einde valt je mond er van open!