Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Antwoorden (5)

Helaas heeft het spel tetris geen eindbaas. Het spel gaat oneindig door tot je game over bent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger op de Nintendo gameboy (de eerste) kreeg je als ik me niet vergis een smal raketje als je 100 000 punten haalde en een breed raketje als je de variant op het spel haalde waar je al begon terwijl het scherm al hoog gevuld was met blokjes.
Dat noemden wij de eindbaas en waren trots als ons raketje opsteeg. Daarna met tetris niet meer geZien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie ouwe tijd!
ik heb tetris oneindig vaak gespeeld maar ben nog nooit een eindbaas tegen gekomen wel zo lollige raket bij de eerste tetris bij een bepaalde score en level op de oude gameboy
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn broer maakte me altijd wijs dat er een eindbaas was maar na veel proberen ben ik er helaas achter gekomen dat er geen eindbaas is bij tetris
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt echt ontzettend veel filmpjes op internet waar mensen meerdere verschillende soorten tetris uitspelen.

zie deze http://www.youtube.com/watch?v=jwC544Z37qo

je hebt alleen erg veel soorten tetris gehad in de loop der jaren. dus zoek je eigen versie op youtube bijvoorbeeld en je komt er vast wel achter.

filmpje is wel echt maf trouwens! Op het begin denk je mwa, gaat wel snel, maar op het einde valt je mond er van open!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding