Hoe record ik mijn Xbox 360 voor YouTube?

Hallo,

Ik heb een Xbox 360 ik zou dat beeld wel graag willen recorden voor YouTube. Zou dat kunnen ZONDER zon kastje te kopen die een HDMI omzet ik een .mp4 voormaat. Ik zou het beeld graag willen opnemen liefst boven de 480P. Zou het ook kunnen met Windows Media Player?
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, je bent echt een hdpvr nodig.

Het beste antwoord

Het beste antwoord is natuurlijk niet altijd het leukste antwoord. Nee, het kan niet zonder kastje TENZIJ je over een computer beschikt met ingebouwde capture hardware. Gezien dit nooit een standaard optie is bij computers en vrijwel niet mogelijk bij laptops, zou je dit moeten weten als jouw computer hier over beschikt. Beschik je hier niet over, is het niet mogelijk om opnamen te maken zonder een kastje te kopen.

Let bij het kopen op de resolutie van dit soort kastjes. Vooral de hele goedkope oplossingen zijn vaak alleen in staat om ouderwets analoog beeld vast te leggen en daarmee vrijwel waardeloos voor jouw doeleinden.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke bedankt. Welk kastje zou daar goed voor zijn?
Ik zou het liefst 1080P willen recorden. Maar het kan ook lager maar niet lager dan 480P. En hoe zit dat dan met mijn microfoon ik heb namelijk de: Samson CO1U Studio Condensor USB microfoon. Dus zou ik die ook gelijk mee kunnen recorden met het beeld of moet dat apart? En hoe zit dat met de bestanden overzetten naar mijn pc?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb zelf vooral ervaring met de Roxio Game Capture en Roxio Game Capture HD. Beiden hangen via USB aan je computer en nemen direct op op de harddrive. Er zit bewerkingssoftware bij waarmee je voiceovers kunt inspreken. Dat is achteraf veel gemakkelijker dan tijdens het spelen. Ook kun je daarmee montages maken om zo saaie stukken uit je video te halen. Ook livestreamen via o.a. Twitch behoort tot de mogelijkheden. De HD versie kan in 1080p caturen. De reguliere op 720p. http://www.gadgetgear.nl/2012/09/roxio-lanceert-de-game-capture-hd-pro/ http://www.gadgetgear.nl/2012/04/review-roxio-game-capture/