kan je 2 games downloaden per account of per systeem met psn welcomeback progamma

Nu playstation network weer terug is krijgen we 2 spellen en PSPLUS en nu weet ik niet of we per systeem of per account twee games kan kiezen greetz
psn: KINGZz_TIJDBOMXx(voeg maar toe maar zeg wel of je van goeie vraag bent ;-) )

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Per PS3 systeem anders kan je dadelijk superveel games downloaden en dan worden ze blut
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje wel de andere vragen vond ik vaag

Andere antwoorden (2)

Denk het niet maar het kan zijn dat ze via je ip zien of je al hebt of je account
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gaat per account!
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet