Waar kan ik mijn `Welcome Back-pakket` zien?

van sony... ik heb net ingelogd en heb geen welcome back pakket gekregen?

PS: ja de servers zijn online (35min geleden)

Toegevoegd na 1 minuut:
waar kan ik mijn 2 spelletjes downloaden?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je moet inloggen op je hoofdaccount en dan aanmelden, dan kan je je ww veranderen. Dan nu andwoord op jou vraag, volgens mij kan je welcome back pakket nog niet downloaden want de psn store is nog niet online. Hou de pssite in de gaten en type het af en toe op google in als je het wil weten. Nog even geduld hebben dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

het netwerk is overbelast geraakt door dat teveel mensen tegelijk zich opnieuw aanmelden
heb geduld en probeer het van daag gewoon opnieuw
Bronnen: