kan je van een gedownloade mac bestand zoals bijvoorbeeld Call of duty 4 online spelen met 2 laptops.

kan je van een gedownloade mac bestand, uit het mac app store, zoals bijvoorbeeld Call of duty 4 met je broer delen? dus met 2 mac laptops spelen. en ook online?

Toegevoegd na 11 minuten:
Let op: ik bedoel 1x een game kopen (COD) en die vervolgens online spelen op 2 mac's

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja dat kan! Via LAN heet dat. Als je een game aanmaakt op COD dan kan je kiezen tussen LAN local area network. Of dedicated. Kies dan voor lan en vervolgens op de tweede laptop klik je op filter en dan zoek je op LOCAL. Veel game plezier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Na toevoeging: nee. Je kunt maximaal met 1 computer online spelen, per gekocht spel. Als we het legaal houden natuurlijk, illegaal weet ik niet wat er mogelijk is.