De knoppen van mijn ps3 gaan niet aan als ik de ps3 aan doe wat moet ik doen om te zorgen dat de knoppen weer licht geven?

Het gaat om een ps3 160gb slim.
De aan uit knop en de cd knop geven geen licht en dat wil ik wel want mijn vrienden hebben dit wel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Omdat ik dit mooier vind en al mijn vrienden dit wel mooi verlicht hebben en het is makkelijker omdat ik in de nacht nooit de uitknop kan vinden

Antwoorden (2)

Je kunt het zelf proberen, maar het is verstandiger om naar de winkel terug te gaan waar je hem gekocht hebt en het door hun te laten maken. Waarschijnlijk heb je gewoon een lampje kapot of een storing in de bekabeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga met je PS3 terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt. Als je de bon nog hebt kan je PS3 terug worden gestuurd naar de fabriek, je krijgt meestal binnen 2 weken een nieuwe (heb ik zelf 2 keer gehad). Als de PS3 het verder wel helemaal doet is dit waarschijnlijk een klein defect door vocht. Als je nog gerantie hebt is dit volledig gratis, anders kost het ook niet veel.