Mijn ps3 doet internet het niet meer hoe kan dat?

De ps3 staat al heel lang op mijn kamer en hij deed het ook gwn alleen nu doet internet het niet meer we hebben draadloos internet het kasje van draadloos internet staat beneden in de gang.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je al de instellingen van je ps3 eens nagekeken?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja daar staat dat hij het gewoon doet maar dan start je de game op en dat doet hij het niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
chayen19 ik probeer de persoon alleen maar te helpen zou je beter ook doen ;) is het bij alle games zo? of enkel met 1 game anders zou het kunnen zijn dat de servers plat liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik doe het voor alle duidelijkheid niet voor de punten, en ik reageer altijd zo omdat het anders niet echt opvalt wat ik al vaak meegemaakt heb leuke hond trouwens
netwerk storing?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee want beneden hebben we gewoon internet op de computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, maar dan playstation network er wel uit liggen, dan heb je wel internet op je PC maar niet op je playstation 3.