Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Voor hoeveel geld zou je een iPod touch 3 met vlinke barst in het scherm kunnen verkopen? (hij doet het nog wel)

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
636

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Als het touch gedeelte nog werkt en alleen het glas kapot is dan kost het ongeveer 50 euro om het te repareren (dit was bij mijn iPhone 3GS, ik neem aan dat dat bedrag gelijk is). Misschien kun je hem gerepareerd verkopen, je kan op bijv marktplaats kijken wat ze voor zo'n type vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

20e? Dikke barst is erg negatief in een touchscreen apperaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof mij, je kunt er niet veel meer voor krijgen. Het is al een heel gedoe om een touchscreen te vervangen. Bovendien is de iPod touch 3 al een beetje verouderd (denk maar aan de 4G) dus het zal lastig worden om hem nog te verkopen. Het precieze bedrag kan ik je zo niet noemen, sorry :P
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou mensen laten bieden op marktplaats.. Of het scherm laten vervangen! Of gewoon eventjes wachten en de nieuwe iPod kopen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding