Voor hoeveel geld zou je een iPod touch 3 met vlinke barst in het scherm kunnen verkopen? (hij doet het nog wel)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het touch gedeelte nog werkt en alleen het glas kapot is dan kost het ongeveer 50 euro om het te repareren (dit was bij mijn iPhone 3GS, ik neem aan dat dat bedrag gelijk is). Misschien kun je hem gerepareerd verkopen, je kan op bijv marktplaats kijken wat ze voor zo'n type vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

20e? Dikke barst is erg negatief in een touchscreen apperaat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof mij, je kunt er niet veel meer voor krijgen. Het is al een heel gedoe om een touchscreen te vervangen. Bovendien is de iPod touch 3 al een beetje verouderd (denk maar aan de 4G) dus het zal lastig worden om hem nog te verkopen. Het precieze bedrag kan ik je zo niet noemen, sorry :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou mensen laten bieden op marktplaats.. Of het scherm laten vervangen! Of gewoon eventjes wachten en de nieuwe iPod kopen..