is deze site betrouwbaar om de ipod touch 4g te kopen?

http://www.bestbuy.com/site/Apple%26%23174%3B+-+iPod+touch%26%23174%3B+8GB*+MP3+Player+(4th+Generation+-+Latest+Model)+-+Black/9225377.p?skuId=9225377&productCategoryId=abcat0201009&id=1218062715447

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

Het ziet er naar uit van wel. Als je onderaan op 'cybertrust' klikt, zie je een certificaat.

Toegevoegd na 1 minuut:
Je ziet ook dat het product meer dan 500 reviews heeft op de site, dat zal vast niet allemaal verzonnen zijn ;)

Toegevoegd na 2 minuten:
Desnoods kun je onderaan bij het kopje 'Legal' zoeken naar meer informatie, de voorwaarden etc.
Veel plezier met je Ipod Touch 4G (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gvrox
13 jaar geleden
Een certificaat zegt meer iets over de *technische* beveiliging/betrouwbaarheid dan over hoe betrouwbaar het bedrijf zelf is. Natuurlijk kan de uitgever van het certificaat besluiten om het certificaat ongeldig te laten verklaren als blijkt dat het een malafide bedrijf is.
Ja, BestBuy is een heel bekende keten in de VS. Ga je de iPod daar in de winkel kopen ? Volgens mij versturen ze niet naar Nederland (en als ze dat wel doen, denk dan aan verzendkosten, invoerrechten en BTW). En let er even op dat je een adapter nodig hebt die op 230V werkt...

Toegevoegd na 15 uur:
Kijk ook eens hier: http://www.bestbuy.com/site/null/International+Orders/pcmcat176600050000.c?id=pcmcat176600050000

Verzending gaat alleen naar adressen in de VS.
13 jaar geleden
Je hoeft hem niet persé via internet te kopen, en als je dat doet, koop hem dan via de apple-site ( kun je er meteen wat laten in graveren).