de sega dreamcast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is afhankelijk van wat je ermee wilt en wat je zoekt, denk ik.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
dit ligt eraan wat je zoekt, als je van graphics houd zou ik gaan voor de ps3 of de xbox zoek je een blurayspeler dan ga je voor de ps3 maar persoonlijk ga ik voor de wii, je bent in beweging en zit niet stil op de bank op knopjes te drukken ook is het leuker om samen te spelen of om te sporten
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
persoons afhankelijk, misschien heb je hier wat aan
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor gezelligheid is Wii het leukst, de PS3 is een stuk prijziger dan de XBox maar heeft wel wat hogere kwaliteit en internetaansluiting, dus het hangt er vanaf waarvoor je hem wil gebruiken en hoe veel geld je er voor over hebt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De xbox heeft ook een internet aansluiting!?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Een silver abbonement is ook gratis incl updates op alle software, je kan er dan niet online spellen mee spelen. En 6euro is overdreven het is nl maar 4,5 per maand
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elisabeth is een klein beetje pro-PS3.
Dat is duidelijk de Sega Dreamcast
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dus de pc is tegenwoordig ook een console....
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is afhankelijk van wat je zoekt in een console. De Wii is het goedkoopst, en biedt ook het meeste vermaak voor mensen die normaal weinig spelletjes spelen: het is makkelijk iemand te overtuigen om een potje te bowlen, omdat de besturing intuitief is.
Voor iemand die serieuzer computerspellen wil spelen, hangt het vooral af van de exclusieve titels voor de verschillende consoles. De Xbox heeft Gears of War 2 en Left4Dead, terwijl de Playstation Metal Gear Solid 4, Little Big Planet en (binnenkort) God of War 3 heeft. Veel andere spellen komen op beide consoles uit. Bij deze spellen geldt wel dat de Xbox vaak meer additionele content heeft, die je erbij kan downloaden. Zo zijn GTA4 en Fallout3 op de Xbox en Playstation uitgekomen, maar kun je alleen op de Xbox hier extra levels voor downloaden (wel tegen betaling).
En, nog niet zo relevant, maar misschien binnenkort wel: De Playstation heeft een blu-ray speler ingebouws.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar voor blu-ray kun je misschien beter een appart apparaat kopen ipv een console..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
niet helemaal waar. er wordt veel gezegd dat op dit moment de beste blurayspeler die te koop is in de ps3. Een losse bluray speler heeft niet de extra capaciteit die de ps3 wel kan bieden. Sterker nog de jongens van bijvoorbeeld BOSE adviseren bij hun systeem een ps3 ipv een losse blurayspeler. ook prijstechnisch zit je met een ps 3 goed in blurayspelerland.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dat is helemaal waar. Maar voor een blu-ray speler is de Playstation vergelijkbaar in prijs met andere spelers, en je kunt er nog spellen bij spelen ook. Het menu van de Playstation en de bediening via een controller zijn wel weer minder handig als je alleen films wil kijken.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
voor de bediening heb ik persoonlijk een afstansbediening van sony erbij gekocht. Ik wer idd ook beroerd van de bediening met de controller. Nu heb ik een makkelijke zapkast voor de ps3 blurayspeler.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
maar als een losse blu-ray speler niet goed werkt dan mogen ze het weer niet verkopen als blu-ray speler. en als je er dan appart weer een afstandsbediening bij moet kopen dan wordt een ps3 nog duurder... bij een losse speler neem ik aan dat deze er bij zit...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Qua Prijs zitten de ps3 en een losse blurayspeler in dezelfde prijscategorie. Echter de kwaliteit is beter bij de ps3 (betekend overigens niet dat de andere slecht zijn, slechts minder goed) Daar komt bij dat je met de ps3 naast blu ray speler ook een hele sterke spelcomputer hebt die grafisch als de sterkste mag worden gezien. De losse afstandsbediening is puur als luxe erbij. Hij werkt ook volledig met de meegeleverde controller.
Dit is echt een persoonlijke kwestie.
Zelf hou ik niet van de Wii het lijkt net op een afstandbediening en een afstandbediening heb ik alleen nodig voor een TV.
Dus geef mij maar de ouderwetse consoles dat is voor mij handiger.
Ook is de Wii compleet anders als een Xbox of PS3. Wii heeft hele andere spellen dan deze spelsystemen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Betreft prijs is XBox 360 goedkoopst, 179 arcade pack namelijk. WII kun je voor 229 krijgen. Daarnaast hebben ze allemaal online mogelijkheden, maar is de 360 op ruime afstand de beste betreft online community en kwaliteit. Ook niet onbelangrijk is dat je de WII en 360 kunt ombouwen en dus back ups kunt spelen. Sony PS3 is kwa design mooiste en heeft natuurlijk Blu-ray en gratis online kun je ermee. Ben je een hardcore gamer ga dan voor de 360 of PS3. WII voor de casual/party games
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Er zijn een aantal dingen die je in overweging moet nemen bij het aanschaffen van deze consoles.

Zelf heb ik een Xbox360, de live omgeving werkt erg goed en de games zien er grafisch erg goed uit. (Bij een fatsoenlijke tv)

Omdat ik geen PS3 heb, kan ik daar niet zoveel over zeggen. Het voordeel van de PS3 is wel dat deze een blue-ray speler heeft.

Succes met je keuze!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ruim 20 jaar geleden begonnen met de Nintendo zijn wij nog steeds fan van dit merk. We hebben vorig jaar de Wii aangeschaft. Dit is zowel leuk om met een gezelschap te spelen als alleen. Zelf ben ik helemaal verslaafd aan het balance-board en het golfspel van Tiger Woods.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wii is niet vergelijkbaar met de andere 2 naar mijn mening.
Tussen de Xbox en de PS3 vind ik persoonlijk de PS3 beter omdat deze minder verborgen (bv. online abbonements kosten) kosten heeft en een bluray speler + Cell processor die een langere toekomst heeft (volledige capaciteit wordt nog niet gebruikt in games).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De 360, die kan je ombouwen dus dat bespaart geld :)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je moet jezelf afvragen wat je zoekt in een goede console.

De Wii is een echte game-console. De reden dat je hem koopt is bijvoorbeeld dat je de manier van spelen leuk vindt. Ingebouwde WiFi adapter. Voor de graphics moet je beslist geen Wii kopen.

Met de Xbox360 kan je multimedia bekijken en games spelen. Deze console ondersteunt Full-HD (1080p). De Xbox360 kan ook gebruikt worden als 'media extender' om zo de mogelijkheden van je Media-Center pc naar de Xbox toe te halen.

De PS3 is het krachtigst en heeft een ingebouwde Blu-ray speler. De PS3 ondersteunt Full-HD (1080p). Hier zit een ingebouwde WiFi adapter in, wat bij de Xbox niet het geval is. Deze zal je dan ook bij de Xbox apart moeten aanschaffen.
In de PS3 is een 'Open Consolle' wat inhoudt dat je er andere besturingssystemen op kan zetten dan het PS3 OS. Bijvoorbeeld: Yellow Dog Linux.
Tevens is de PS3 een UPnP receiver, en kan dus prima functioneren in een netwerk waarin veel mediabestanden gedeeld zijn.

Je zou eens moeten zoeken naar bijvoorbeeld: "PS3 versus Xbox360" o.i.d.

'Mijn' voorkeur gaat uit naar de PS3.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit hangt af van wat jij verstaat onder beste? Wii, xbox en de ps3 mikken alle 3 op een eigen doelgroep (waarvan sommige enig sinds elkaar overlappen). De wii is gericht op voornamelijk de gezinnen met wat jongere kinderen. Ze focussen zich op active play, interactie is erg belangrijk "het zelf deelnemen aan de game" en dit het liefst zo intensief mogelijk. De PS3 mikt zich evenals de xbox360 op het meer algemenere publiek. De ps3 en de xbox360 hebben vooral een gevecht om wie heeft de beste games en wie heeft de beste specs. Van de xbox zijn meerdere versie's uitgekomen, de versie die het dichtste bij de PS3 dan in de buurt komt is de Elite versie. Grote verschillen? De ps3 heeft ingebouwde WiFi en de xbox niet, de HDD van de xbox is daarintegen weer 40gig groter dan die van de ps3 maar die heeft dan wel weer een blue-ray speler. En tja de games. Dit is toch echt meer smaak van wat vind je leuk/mooi. Beide apparaten leveren een prachtig spektakel aan graphics, helaas kunnen de ontwikkelaars nog maar amper het volle uit beide machines halen. De line-up van wat vind je leuk is een kwestie van smaak en daar zal ik me niet echt overuit laten. Ow bijna prijs vergeten. Een xbox360 elite is rond de 279,95 en een ps3(80 gig editie met 1 game) 299,95. Dus naar mijn mening is het meer een kwestie van smaak, dan wat is het beste.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Dit is erg persoonlijk en er is niet echt een goed antwoord op te geven. Het beste kun je de drie consoles en het spellenaanbod voor jezelf bekijken en dan de beslissing maken.

Ik ben zelf nogal anti-Microsoft en zal dus niet snel een Xbox kopen. De PS3 heb ik niet gekocht omdat ik de spellen op de PS2 erg tegen vond vallen. En toen ook nog eens mijn GameCube kapot ging was de keuze voor de Wii snel gemaakt. Ik heb er tot op heden geen spijt van.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De ps3 natuurlijk ik heb gespeeld met de xbox 360 en zelf heb ik een ps3 die is veel beter. Beter geluid en graphics.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik vindt het kwalitatief moeilijk te zeggen hoor...