Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

weet iemand of er een americaanse site bestaat waar ze een ipod touch 4g verkopen met gratis verzenden naar nl?

liefste wel amerikaans want dat is goedkoper!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
885
Kimath
13 jaar geleden
En vervolgens komen er zeer veel invoerkosten overheen enwas het toch goedkoper om een Nederlandse te halen :p
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Geloof jij ook nog in sinterklaas?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Nee ik ben bang van niet..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij zeer onwaarschijnlijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lijkt mij onwaarschijnlijk. Maar ik heb mijn iPod Touch 4g zelf gekocht bij Pixmania, daar heb je em 10 a 15 euro goedkoper dan in de Apple Store. (incl. verzending is dat)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je het via-via in de VS koopt, moet je invoerrechten betalen. Je hebt kans dat je dan alsnog op dezelfde prijs uitkomt als wanneer je het in Nederland aanschaft. Nadeel is ook dat je niet zo gemakkelijk terug kunt als er problemen mee zijn.

Er zijn wel mensen die dergelijke apparaatjes aanschaffen als ze op vakantie in de VS zijn. Als ze daar bij de douane achter komen, moet je er ter plekke invoerrechten over betalen. Maar de meeste mensen doen net of ze hem al hadden en verbergen eventuele aankoopbewijzen. Tja...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vergeet het! Gratis opsturen doet niemand, want verzenden hier naar toe is heel erg duur, o.a. omdat het pakketje verzekerd moet zijn. Niemand zal het risico nemen om een iPod twv paar honderd euro onverzekerd op te sturen! En ten tweede, je zult ook invoerrechten en btw + inklaringskosten en dan wordt hij duurder dan hier in de winkel. Gewoon doorsparen ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk eens wat http://usa2you.nl kan doen voor je
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding